Odpowiedzi

2010-04-07T22:09:58+02:00
1. Zastawiliśmy na niego konia trojańskiego. Ciekawe jak zareaguje...
2. Przez Ankę znalazła/em się między Scyllą ,a Charybdą !
3. Tak się przestraszyła/em tego pytania , ale na szczęście znalazła/em nić Ariadny.
4. To było świetne ! Omotało nas jak syreni śpiew żeglarzy.
12 3 12
2010-04-07T22:10:20+02:00
Prezent od Maćka okazał się koniem trojańskim.
Wiedziałem dobrze, że jesli nie pojde na sprawdzian z matmy będę miał godziny nieobecne, jeśli natomiast pójdę dostanę ocene niedostateczną za brak wiedzy znalazłem się miedzy Scyllą a Charybdą.
Kiedy zgubiliśmy sie na starówce mapa miasta okazała sie nicią Ariadny.
Gdy wracałem ze szkoły z domu sąsiada usłyszałem syreni śpiew.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T22:16:55+02:00
Wczoraj wywinąłem taki kawał siostrze, jak Grecy podłożyli konia trojańskiego pod Troję.

Jutro czekają mnie 2 sprawdziany ,a ponieważ jestem kiepsko przygotowany znajdę się pewnie między Scyllą a Charybdą.

Rada mojej mamy w tej zagmatwanej sprawie była prawdziwą nicią Ariadny.

Wczoraj na morzu zaginęli żeglarze, prawdopodobnie zostali obłąkani przez syreni śpiew.
13 3 13