Odpowiedzi

2009-11-02T20:10:10+01:00
Hydrosfera stanowi większość powierzchni Ziemi, to w niej rozwinęło się życie, jest więc środowiskiem dla rozwoju i życia organizmów zarówno roślin jak i zwierząt.


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:10:49+01:00
Hydrosfera to woda. bez wody nie przeżyje żaden żywy organizm. dzięki wodzie ssaki oddychają tlenem z roślin które rosną dzieki nim. jest ona potrzebna do przeprowadzenia fotosyntezy. wodę rośliny otrzymują poprzez opady atmosferyczne (najczęściej deszcz) które powstają przez nieustanne parowanie ogromnych mas wody. człowiek w 90% sklada sie z wody.