Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T22:33:10+02:00
Błonnik obniża poziom cholesterolu we krwi, chroni przed chorobami jelita grubego oraz zapobiega zaparciom.
3 5 3
2010-04-07T22:34:46+02:00
Blonnik nie jest strawialny przez wyższe organizmy w wyniku czego nie powoduje zwiekszenia ilosci kalorii w organizmie oraz po zjedzeniu substancji zawierajacej znaczne ilosci blonnika czujemy sie syci a to dlatego ze powoduje on "napompowanie" zaladka i brak potrzeby spozywania jakiegos innego pokarmu;)
4 4 4