Odpowiedzi

2010-04-07T22:24:05+02:00
Ciało człowieka jest cięzkie. kiedy ubierzemy narty cięzar ciała rozchodzi się na większą powirzchnie, gdyż nary maja większa powierzchnie niż np buty;)

Wtedy siłą nacisku na śnieg jest mniejsza niż np w butach poniewąz narty mają wiekszą powierzchnie i jak pisałam ta cięzkość się rozchodzi na całe narty;**

Poowoodzenia;*
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T22:24:55+02:00
Ponieważ nasze ciało bez nart wywiera większy i nierównomierny nacisk zakładając narty nasz ciężar ciała wywiera nacisk równomiernie i o większej powierzchni.Tzn.ciężar ciało "rozkłada się" na nartach
3 3 3