Odpowiedzi

2009-11-02T20:13:24+01:00
3,5km × 1h = 3,5 - tyle km pokonuje w godzinę
a że idzie 5,5 godzin to:
3,5km × 5,5h = 19,25km
Odp: Konrad w czasie 5,5 godzin przejdzie 19,25 kilometrów.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:13:48+01:00
3,5km-1h
x- 5,5h

x*1h=3,5km*5,5h /:1h
x=3,5km*5,5h/1h
x= 19,25km
Odp. Konrad przeszedł w ciągu 5,5h 19,25km.
2 3 2
2009-11-02T20:44:02+01:00
3,5km-1h
x-5,5h
x=5,5*3,5
x=19,25km

Odp. W ciągu 5,5h przejdzie 19,25 km
2 4 2