Przetłumacz słówka ;P
Nie chce mi sie a potrzebuje na jutro :P

Wallet –
Purse –
Briefcase-
Diary-
Laptop-
Calculator-
Alarm clock -
Watch-
Mobile phone-
Office chair-
Waste basket-
Letter tray-
Camera-
Printer-

In-
On-
Under-
Behind-
In front of-
Next to-

Newsreader-
Police station-
Racetrack-
Surgery-
Trousers-
Boots-
Jacket-
Coat-
Hat-
Stockings-
T-shirt-
Shorts-
Nightgown-
(flat)Shoes-
Jeans-
Jumper-
Skirt-
Evening dress-
Gloves-
Suit-
Scarf-
Belt-
Shoulder bag-
Trainers-
Socks-
Waistcoat-
Tights-
Tracksuit-
Pyjamas-
sun glasses-
High heeled shows-
Sandals-
Raincoat-
(bow)tie-
Swimsuit-
Shirt-

Uncle-
Aunt-
Nephew –
Niece –
Son-
Daughter-
Dog walker


Daje Max punktów!!

2

Odpowiedzi

2010-04-07T22:46:53+02:00
Torba –
Portfel {torebka} –
Aktówka-
Pamiętnik-
Laptop-
Kalkulator-
Budzik -
Oczekuj-
Ruchomy telefon-
Krzesło biura {urzędu} -
Kosz na papiery-
Taca listu -
Aparat fotograficzny-
Drukarka-

W-
na-
pod
obok-
Na przedzie z-
Następny do-

Prezenter wiadomości-
Policyjna stacja-
Tor wyścigowy-
Chirurgia-
Spodnie-
Buty-
Marynarka-
Płaszcz {pokrycie}-
Kapelusz-
Pończochy-
T koszula-
Szorty-
Koszula nocna-
(płaski)Buty-
Jean-
Skoczek {bluza}-
Spódnica-
Wieczór ubierają się-
Rękawiczki-
Garnitur {proces}-
Szal-
Pas-
Torba na ramię-
Trenerzy-
Skarpety-
Kamizelka-
Trykot-
Dres-
Piżama-
okulary przeciwsłoneczne-
Wysoko przechylone pokazy-
Sandały-
Płaszcz nieprzemakalny-
(ukłoń się)wiąż-
Kostium kąpielowy-
Koszula-

Wujek-
Ciotka-
Siostrzeniec –
Siostrzenica –
Syn-
Córka-
Piechur psa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T22:51:45+02:00
Portfela -
Torebka -
Aktówka-
Dziennik-
Laptop-
Kalkulator-
Budzik -
Patrzyć -
Telefon komórkowy -
Office kolejki -
Odpady kosz-
Kamera -
Drukarka-

W -
Nad -
Pod-
Za-
Przed-
Obok-

Czytnik newsów-
Posterunek policji-
Tor-
Chirurgia-
Spodnie-
Buty-
Kurtka-
Płaszcz-
Kapelusz -
Pończochy-
T-shirt-
Szorty-
Koszuli-
(Płaskie) Buty-
Jeansy-
sweter-
Spódnica-
Suknia wieczorowa-
Rękawiczki-
Garnitur-
Szalik-
Pas-
Plecak-
Instruktor-
Skarpetki-
Kamizelka-
Rajstopy-
Dres-
Piżamy-
okulary-
buty na wysokim obcasie -
Sandały-
Płaszcz-
Łuk-
Strój kąpielowy-
Koszuli

Wujek-
Ciotka-
Bratanek -
Siostrzenica -
Syn-
Córka-
Treser psów-