Odpowiedzi

2010-04-07T22:55:30+02:00
A- miara jednego kąta
b- miara drugiego kąta
c- miara trzeciego kąta
a-b=20
c=36
układ równań jest następujący:
a-b=20
a+b+c=180
zatem
a-b=20
a+b=180-36=144
po dodaniu stronami mamy że 2a=164, czyli a=82, czyli b=a-20 czyli
62.
odpowiedz: ten trójkąt ma kąty 36,62,82
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T22:55:36+02:00
X - y = 20
x+y+36 = 180

x= 20-+y

20 + 2y+36=180
2y= 124
y=62

180- (62+36)= 82

Odp. Ten trójkąt na kąty 82stopnie, 62stopnie i 36stopni
12 4 12