2. podane liczby zamien na ulamki dziesietne :
a) 11/25 =
1/8 =
b) 1 i 3/20 =1 i 15/ 100=
1 i 13/500 =
5 i 1/200 =
c) 27/20 = 1 i 7/20= 1 i 35/100 =
11/4=
31/25=


2. skroc ulamki zlykle i zamien na ulamki dziesietne :
a) 12/15= 4/5=
18/36 =
18/24=
b) 36/60 =
28/35 =
9/600=

3. zamien ulamek zwykly na dziesietny
1/4 =
1/2 =
1/4 =
1/5 =
1/8 =

2

Odpowiedzi

2010-04-07T23:01:43+02:00
A) 11/25 = 0,44
1/8 = 0,125
b) 1 i 3/20 =1 i 15/ 100= 1,15
1 i 13/500 = 1,026
5 i 1/200 = 5, 005
c) 27/20 = 1 i 7/20= 1 i 35/100 = 1,35
11/4= 2,75
31/25= 1,24

a) 12/15= 4/5= 0,8
18/36 = 1/2 = 0,5
18/24= 3/4 =0,75
b) 36/60 = 6/10= 0,6
28/35 = 4/5 = 0,8
9/600= 3/200 = 0,015


1/4 = 0,25
1/2 = 0,5
1/4 = 0,25
1/5 = 0,2
1/8 = 0,125
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T23:02:54+02:00
2. podane liczby zamien na ulamki dziesietne :
a) 11/25 = 0,44
1/8 = 0,125
b) 1 i 3/20 =1 i 15/ 100= 1,15
1 i 13/500 = 1,026
5 i 1/200 = 5,005
c) 27/20 = 1 i 7/20= 1 i 35/100 = 1,35
11/4= 2,75
31/25= 1,24


2. skroc ulamki zlykle i zamien na ulamki dziesietne :
a) 12/15= 4/5= 0,8
18/36 = 1/2 = 0,5
18/24= 3/4 = 0,75
b) 36/60 = 3/5 = 0,6
28/35 = 4/5 = 0,8
9/600= 3/200 = 0,015

3. zamien ulamek zwykly na dziesietny
1/4 = 0,25
1/2 = 0,5
1/4 = 0,25
1/5 = 0,2
1/8 = 0,125
7 4 7