Odpowiedzi

2010-04-07T23:06:15+02:00
2cm - 100km= 10 000 000cm
1 cm- x

x= 10 000 000/2
x= 5 000 000

Skala mapy to 1:5 000 000
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T23:06:52+02:00
Odległość 2 centymetrów na mapie odpowiada odległości 100 kilometrów w terenie.W jakiej skali wykonana jest ta mapa ?

2 cm, to 100 km w rzeczywistości

100 km = 100000 m = 10000000 cm

skala:

2:10000000, dzielimy przez 2:

1:5000000 - taka jest skala mapy
16 3 16
2010-04-07T23:40:33+02:00
2cm = 100km |:2
1cm = 50km
1:5000000
6 3 6