Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T23:12:03+02:00
Po zanurzeni ramię z przedmiotem o mniejszej objętości będzie ''cieższe" ponieważ im wieksza objętość ciała tym bardziej oddziałuje na nie siła wyporu wody
87 4 87
2010-04-07T23:20:23+02:00
Archimedes się kłania i krzyczy "Eureka!"
Już w czasie ważenia w powietrzu waga nie będzie w równowadze, ale będzie to niezauważalne, szczególnie wtedy, gdy różnica objętości będzie niewielka.
Zakładamy, że oba przedmioty są cięższe od wody, bo inaczej jeden z nich (lub oba) wypłynęłyby.
Przedmiot z materiału lżejszego ma większą objętość, więc wyprze więcej wody. Ciężar wypartej wody pomniejsza ciężar przedmiotów. Przedmiot większy będzie ważyć mniej. Tak więc większy objętościowo przedmiot będzie na wadze wyżej, czyli wskazówka wychyli się ku mniejszemu.
53 2 53
2010-04-07T23:29:21+02:00
A-objętość większa
B-objętość mniejsza

przechyli się w stronę B ponieważ te przedmioty napewno poza objętością różnią się gęstością a skoro punkt A ma większą objętość to oznacza to że ma również mniejszą gęstość od punktu B a mniejsza gęstość oznacza że między cząsteczkami jakiegoś przedmiotu znajduje się dużo cząstek powietrza co zapewnia wyporność XD (sorry że to tak skomplikowane ale na 90% jest dobrze jedyna inna możliwość jest taka że będą w równowadze ale to raczej niemożliweXD )
24 3 24