Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T09:30:05+02:00
Moja perełka :D

Mój sąd o dorosłych na podstawie Małego Księcia jest negatywny. Ponieważ jak pokazał bohater tej książki ludzie dorośli patrzą tylko na siebie. Najważniejsze są dla nich pieniądze i praca. Zapominają o innych bardzo ważnych wartościach. Popadają w nałogi, nie chcąc się z nich wyleczyć. Myślą, że jak są dorośli to nie mogą żartować, mieć marzenia, fantazje. Są zbyt bardzo surowi i poważni. Nie doceniają innych wartości, są zapatrzeni w siebie. Myślą, że tylko pieniądze i praca są najważniejsze w życiu.

Sama z głowy zrobiłam :)
Liczę z całego serca na naj :)
5 3 5
2010-04-08T09:35:33+02:00
Mały Księże stwierdził, że dorośli są dziwni. Moim zdaniem to prawda, dorośli są zajęci "swoim światem" i nie rozumieją dzieci. Oni sądzą, że sprawy ich " małych krasnali" nie są aż tak ważne. Może jest to prawda, ale dzieci mają również swoje problemy i zmartwienia. Chłopiec powiedział, że "dorośli są dziwni", oczami dziecka tak to wygląda, lecz gdy potem dorastamy, rozumiemy prawdziwe problemy "dorosłego życia".

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
Ja z tego 5 dostałam, więc myślę, że i Tobie się uda ;p he
Pozdrawiam :)
4 4 4