Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:16:44+01:00
Alfabet jest najpopularniejszym rodzajem szyfrowania wiadomości. Alfabetem arabskim posługuje się najwięcej ludzi na świecie przez co nie ma problemu jeśli chodzi o różnego rodzaju akty prawne, listy, prace naukowe itd. Alfabet stał się czymś co każdy powinien mieć w małym palcu. Za jego pomocą wyrażamy swoje myśli, uczucia, osiągnięcia itd. Słowo pisane w przeciwieństwie do słowa mówionego ma wartość (na tej zasadzie działają wszystkie umowy) są to słowa trwałe których nie może się ich autor wyprzeć.
2009-11-02T20:17:08+01:00
Alfabet był prostszą formą od pisma obrazkowego: wystarczyło się nauczyć około trzydziestu, a wcześniej nawet mniejszej ilości znaków i już można było wszystko opisać. Pismo obrazkowe było tez dużo bardziej zawiłe, skomplikowane i posiadało więcej znaków, a ludziom z lenistwa nie chciało się ich wszystkich uczyć na pamięć, Tak wystarczyło umieć kilkadziesiąt znaków i już;]