Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T00:13:21+02:00
Szkoła moich marzeń:)
W mojej wymarzonej szkole chciałabym,aby były osobne sale lekcyjne dla chłopcow jak i dla dziewczyn. Fajnie by było gdyby każdy uczeń miał swoją szatnię zamykaną na klucz.
Co piątek byłyby organizowane zabawy. W każdy miesiąc byłaby jakaś wycieczka w fajnie miejsce. Aby nauczyciele wcale nie zadawali. Świetnie by było gdybyśmy chodzili bez zeszytów tylko z jedną książką.
Chcialabym też,aby powstał zespół szkolny.
Myślę,że tyle wystarczy.
75 3 75
2010-04-08T00:18:08+02:00
Szkoła moich marzeń... jest to taka szkoła gdzie zarówno dobrze się tam czuje, bez żadnych kłopotów... chociaż takie małe to powinny być. bo to dzięki nim wiemy co to szczęście. nie mniej jednak w tej szkole miałabym mnóstwo przyjaciół - prawdziwych przyjaciół którzy zawsze pomogą i doradzą w trudnych chwilach. co do nauczycieli to chciałabym by robili dość dużo wolnych lekcji a jak by już musieli koniecznie coś robić to by tłumaczyli bardzo interesująco i ciekawie. sama szkoła żeby zawierała wszystko co potrzebne - duże boisko, odpowiedni sprzęt do przeróżnych gier,automaty z napojami... chciałabym znaleźć sie w takiej szkole i uczyć sie tam choćby przez jeden dzień.

mam nadzieje ze pomogłam:]
48 3 48
2010-04-08T00:26:24+02:00
Skołamoich marzeń ;
Szkoła moich marzeń zależała by tylko odemnie.Lekcje były by prowadzone w wersji 3D z różnymi ciekawostkami. W szkole każdy by miał swój pokuj ,tak jakby szafke ale bardzo przestrzenną i ładną .Lekcje odbywały by się z kilku przedmiotów na dworzu, parku.Byłyby organizowane darmowe wycieczki dla całej klasy kilka razy w roku.Każdy otrzymywałby tylko pozytywne oceny .
Ach...............

Wiki...............; ]
17 4 17