Zadanie,nie jest trudne...ale gdy ja główkuje nie wychodzi mi za bardzo..:)

Oto i one :
Otóż..trzeba wypisać pństwa i jego stolice po agielsku !
kilka państw oraz ich stolic napisałam np.:
1.Polad 1.Warsaw.
2.Italy 2.Rome.
3.France 3.Paris
4.The united
Kingdon 4.London.
5.Berlin 5.Germany.
..........................
.....................
.......................
.....................
......................
.................
.....................???

Pomocy !! Bo dalej już niewiem a ma być (wszystko) czyli wszystkie państwa i jego stolice ...

Ktoś mi pomoże,będę naprawdę wdzięczna za udzieloną mi pomoc !! :)

2

Odpowiedzi

2009-11-02T20:24:50+01:00
The State Capital
Algeria Algiers
Luanda, Angola
Benin Porto-Novo 1)
Botswana Gaborone
Ouagadougou, Burkina Faso
Bujumbura Burundi
Chad Ndjamena
Democratic Republic of the Congo Kinshasa
Djibouti Djibouti
Egypt Cairo
Asmara Eritrea
Ethiopia Addis Ababa
Libreville, Gabon
Gambia Banjul
Ghana Accra
Guinea Conakry
Guinea-Bissau Bissau
Equatorial Guinea Malabo
Cameroon Yaounde
Kenia Nairobi
Moroni Comoros
Congo Brazzaville
Maseru, Lesotho
Liberia Monrovia
Tripoli Libya
Madagascar Antananarivo
Lilongwe Malawi
Mali Bamako
Morocco Rabat
Nouakchott Mauritania
Mauritius Port Louis
Mozambique Maputo
Namibia Windhoek
Niamey Niger
Nigeria Abuja
Pretoria South Africa 2)
Central African Republic Bangui
Cape Verde Praia
Kigali, Rwanda
Senegal Dakar
Seychelles Victoria
Sierra Leone Freetown
Somalia Mogadishu 3)
Swaziland Mbabane 4)
Sudan Khartoum
Dodoma Tanzania
Lome Togo
Tunis, Tunisia
Uganda Kampala
Yamoussoukro, Ivory Coast 5)
Sao Tome and Principe Sao Tome
Lusaka Zambia
Zimbabwe Harare
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:34:28+01:00
Portugal - Lizbona
Spain - Madrit
Russia - Moskow
Greece - Athens
Norway - Oslo
Ukraine - Kiev
Croatia - Zagreb
Finland - Helsinki