Odpowiedzi

2010-04-10T07:22:27+02:00
Panie Jezu kocham Cię i bardzo pragnę być zawsze z tobą. Obdarzaj mnie pokojem i miłością .Udziel mi odpuszczenia grzechów i pomóż mi zwalczać wszystkie pokusy które czyhają na mnie każdego dnia.Amen
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T08:26:27+02:00
DROGI PANIE BORZE PROSZĘ CIĘ O POKUJ NA ZIEMI BEZ WOJNI WSZELKICH PROBLEMÓW . PROSZĘ CIĘ TEŻ BY MA BABCIA WYZDROWIAŁA JET BARDZO CHORA I MA BARDZO CIĘŻKĄ CHOROBĘ WIEM NIE JESTEM TAKIM WIERNYM KATOLIKEM ALE BĘDĘ SIE STARAŁ I ZAWSZE BĘDĘ CHODZIĆ DO KOŚCIOŁA .

PS . DZIEKUJĘ CI Z GÓRY !

LICZĘ NA NAJ ;))
4 2 4