Odpowiedzi

2009-11-02T20:20:09+01:00
Wystarczy ze rozszerzysz sobie mianowkik tych dwoch ulamkow naprzyklad o 2 czyli wyjda ci takie ulamki
450/803 = 900/1606

451/803 = 902/1606


czyli porownojac te dwa ulamki liczba miedzy nimi jest ulamek
901/1606
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:22:52+01:00
Należy rozszerzyć ułamki, czyli licznik i mianownik pomnożyć przez tę samą liczbę :)

450/803=900/1606=1800/3212=3600/6424
451/803=902/1606=1804/3212=3608/6424

np.
901/1606
1801/3212
1803/3212
3607/6414
1 5 1
2009-11-02T20:25:50+01:00
Odp.645 i 646
803:450=1,784(4) tylko to wszystko trzeba zapisac w ułamku zwykłym
803:451=1,7804(7804) tez w ułamku zwykłym :D