Na pewne konto pocztowe o pojemności 1 GB przesłano w formie załączników 84 zdjęcia w rozmiarze 512 kB każde i 8 sekwencji wideo, każda o objętości 121 MB. Czy wszystkie prze-słane materiały zmieszczą się na tym koncie pocztowym? Napisz swoją odpowiedź wraz z uzasadnieniem w dokumencie tekstowym

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T08:45:18+02:00
1Gb=1024MB
1MB=1024kB

84 zdjęcia po 512kB każde to 84*512=43008kB=42MB
8 sekwencji po 121MB=968MB
968+42=1010GB - zmieszczą się wszystkie materiały na koncie :)
1 5 1
2010-04-08T08:47:24+02:00
1 gb = 1024 mb
1 mb to 1024 KB
wiec

84*512kB = 42 MB to zdjęcia
8 * 121Mb = 968 MB to Filmy
razem 1000 MB czyli się zmieśni bo 1 gb ma 1024 mb
1000mb < 1024mb wiec Się Zmieści

Proszę o dod Pkt ;) P

Pzd