Odpowiedzi

2010-04-08T09:14:15+02:00
Moją najsmieszniejszą historią jest to gdy ja sobie siedziałam w mogrudku a mój brat szykował na mnie pułapkę czyli wzioł wiadro nalał wody i czekał na mnie aż wyjde a on mnie obleje wodą ale mu sie nie udało bo zamias na mnie to woda wylała sie na niego ponieważ on pociongnoł za sznurek ale wiadro nie spadło stanoł pod wiadrem i bec wylało sie na niego hihi i tak skończyła sie ta historia mam nadzieje że ci pomorze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T09:24:42+02:00
Najśmieszniejsza historia w moim życiu przydarzyła mi się rok temu, kiedy do naszej szkoły dołączył nowy chłopak.Wszystkie koleżanki się o niego kłóciły, bo był naprawdę uroczy.Tak jak inne dziewczyny postanowiłam mu zainponować.Po lekcjach do niego podeszłam i zapytałam się jak się nazywa.Długo razem rozmawialiśmy.Po dwóch godzinach już musiałam iść do domu.Na drugi dzień podszedł do mnie i zapytał gdzie mieszkam.Po lekcjach znowu długo rozmawialiśmy,ale nagle ten chłopak zapytał się mnie czy może odprowadzić mnie do domu.Oczywiście zgodziłam się.Kiedy szliśmy potknęłam się o dziurę w chodniku.Chłopak zaczął się strasznie śmiać.Nie wiedziałam co mam robić,więc uciekłam do domu.Nazajutrz wiedziała o tym zdarzeniu cała szkoła.A ja sama z siebie śmiałam się że uciekłam.Chociaż miałam więcej znajomych.
1 3 1