Odpowiedzi

2009-11-02T20:24:27+01:00
Warto być optymistą,
ponieważ świat staje się kolorowy,
dostrzegamy rzeczy których wcześniej nie zauważaliśmy,
uczymy się dobrze żyć,
zyskamy wiele nowych przyjaźni,
wiele więcej rzeczy nam wychodzi.

Wszystko sam wymyśliłem xd
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:30:27+01:00
Warto być optymistą - patrzeć na świat przez pryzmat różowych okularów i widzieć to, co dobre, piękne. Nie załamywać się podejmując jakieś działanie i nastawiać się na niepowodzenie, ale wręcz przeciwnie, z energią przystąpić do działania i wierzyć w powodzenie. Mówi się, że dla optymisty szklanka jest do połowy pełna, a dla pesymisty jest do połowy pusta. Już samo to powiedzenie wskazuje na to, że pesymista widzi dobre strony, szuka ich i na nich opiera swoją działalność. Pozytywne myślenie daje człowiekowi siłę do walki z przeciwnościami, szarością codzienności i rutyną. Pogoda ducha daje siłę do podejmowania aktywności, do radości i dobrego samopoczucia. A co za tym idzie to cieszenia się z drobnostek - optymista nie zawsze osiąga swój cel, czasem w połowie drogi widzi, że nie miał racji, ale za to cieszy się z tego, co ma, co osiągnął, czego sie nauczył i z tego wyciąga wnioski na przyszłość. Uważam, że optymistom lepiej się żyje i że potrafią czerpać z życia wszystko to, co życie im daje, dlatego moim zdaniem warto być optymistą.
2 3 2