1.Który z poniższych zestawów zawiera nazwy zwierząt wyłącznie lądowych ?

A.szczupak,stułbia,słoń
B.żaba,jaszczurka,bocian
C.żmija,jaskółka,niedźwiedź
D.padalec,płoć,pantofelek

2.Możliwe utrzymania temperatury ciała niezależnej od temperatury otoczenia to :

A.jajorodność
B.żyworodność
C.stałocieplność
D.zmiennocieplność

KONIECZNIE POTRZEBNE NA JUTRO !!! DZIęKI

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T10:39:10+02:00
2010-04-08T10:39:22+02:00
2010-04-08T10:46:18+02:00