Proszę o przetłumaczenie ; )

Dear Sir or Madam,

I am writing to complain about a book that I bought in your Internet Bookshop on 20 December 2006.

I have already bought some other books in your bookshop. I was satisfied with these products and decided to buy the next position from your catalogue. The new book was delivered on the time, but when I took it out of the box, I was not pleased to find that some pages are missing. As if this were enough, the cover was damaged.

I called one of the numbers listed in the packet. One of the members of your staff asked me to write the complain letter.

I would therefore be very grateful if you would exchange it for a new one or could refund me £30.

I look forward to hearing from you in the near future.

Yours faithfully,
XYZ

3

Odpowiedzi

2010-04-08T10:48:36+02:00
Dear Sir or Madam,

Piszę, by narzekać, że kupiłem książkę w Internecie
Księgarnia w dniu 20 grudnia 2006 roku.

I już kupił kilka innych książek w księgarni. Jestem zadowolona z tych produktów i
Postanowiłem kupić następnej pozycji z katalogu. Nowy
Książka została wydana na czas, ale kiedy wziąłem ją z pudełka, nie byłem zadowolony do stwierdzenia, że niektóre strony brakuje. Jak gdyby tego było mało, okładka została uszkodzona.

Zadzwoniłem do jednego z numerów wymienionych w pakiecie. Jeden z członków personelu poprosił mnie o napisanie listu narzekać.

Chciałbym zatem bardzo wdzięczny, gdyby mógł Pan wymienić na nowy lub zwrot mogą mnie 30 zł.

Czekam na kontakt z Państwem w najbliższej przyszłości.

Z poważaniem,
XYZ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T10:53:25+02:00

Piszę, by narzekać, że kupiłem książkę w księgarni internetowej w dniu 20 grudnia 2006 roku.

kupiłam kilka innych książek w waszej księgarni. Jestem zadowolona z tych produktów i zdecydowałam się kupić kolejną pozycją z katalogu. Nowa książka została wydana na czas, ale kiedy wzięłam ją z pudełka, nie byłam zadowolona stwierdziłam, że niektórych stron brakuje. Jak gdyby tego było mało, okładka została uszkodzona.

Zadzwoniłam do jednego z numerów wymienionych w pakiecie. Jeden z członków personelu poprosił mnie o napisanie listu.

Byłabym zatem bardzo wdzięczna, gdyby mógł Pan wymienić na nową lub zwrócic mi moje 30 zł.

Czekam na kontakt z Państwem w najbliższej przyszłości.

Z poważaniem,
XYZ


1 5 1
2010-04-08T11:44:07+02:00
Piszę, by narzekać, że kupiłem książkę w księgarni internetowych w dniu 20 grudnia 2006 roku.

I już kupił kilka innych książek w księgarni. Jestem zadowolona z tych produktów i zdecydował się kupić kolejną pozycją z katalogu. Nowa książka została wydana na czas, ale kiedy wziąłem ją z pudełka, nie byłem zadowolony do stwierdzenia, że niektóre strony brakuje. Jak gdyby tego było mało, okładka została uszkodzona.

Zadzwoniłem do jednego z numerów wymienionych w pakiecie. Jeden z członków personelu poprosił mnie o napisanie listu narzekać.

Chciałbym zatem bardzo wdzięczny, gdyby mógł Pan wymienić na nowy lub zwrot mogą mnie 30 zł.

Czekam na kontakt z Państwem w najbliższej przyszłości.

Z poważaniem,