Odpowiedzi

2010-04-08T11:17:29+02:00
jANUAR
BaUM
FRUhLING (z u umlaut)
BAr (z a umlaut)
WeTTER
sONNE
KAtZE
HIMMel
WiND
NAtUR
PFERDe
HUnD

1.styczeń
2.drzewao
3. wiosna
4. niedźwiedź
5. pogoda
6. słońce
7.kot
8.niebo
9.wiatr
10.koń
11.pies
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T11:27:32+02:00
1. J u l i (LIPIEC) - 7 miesiąc
2. b A u m (DRZEWO) - jest ich dużo w lesie
3. H u r r i k a n (HURAGAN) - potężny wiatr
4. n o R d s e e (JEZIORO) - większe niż rzeka
5. w o l k E (CHMURA) - na niebie np. kłębiaste
6. f l u S s (RZEKA) - większa od stawu
7. s c h i m m e l p i l Z (GRZYB) - może być trujący np. muchomor
8. a p f E l (JABŁKO) - owoc jabłoni
9. k I r c h e (WIŚNIA) - owoc wiśni
10. b l a T t (LIŚĆ) - spadają z drzew jesienią
11. b l u m E (KWIAT) - rosną w ogródku np. róża
12. r e g e N (DESZCZ) - opad atmosferyczny w postaci kropel

hasło JAHRESZEITEN

DUŻE LITERY OZNACZAJĄ OTWARZANE HASŁO