Odpowiedzi

2010-04-08T11:07:18+02:00
1."Niech słowa obmywają cię jak muzyka" znaczy że to, co mowi ktoś do ciebie nie powinieneś puszczać tego mimo uszu. Słuchaj tego co mówią inni, tak, jak słuchasz ulubionej muzyki.

2.czarodziej, magia, iluzja.

3. ZAPROSZENIE
SU zaprasza wszystkich uczniów i pracowników szkoły na spotkanie ze sławną pisarką J.K. Rowling. Będzie zapewniony tłumacz, ponieważ nasza pisarka nie mówi po polsku. Zebranie odbędzie się w szkolnej AULI dnia 23.kwietnia br na 4 i 5 godzinie lekcyjnej.
Serdecznie zapraszamy!
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T11:08:12+02:00
1. " Niech słowa obmywają cię jak muzyka" rozumiem w sposób, żeby słowa rozumieć bardzo dobrze.

2. Czary - Czarodziej, Czarodziejska Różdżka, Czary-Mary

3.
Zaproszenie!!
Serdecznie zapraszam na wystawę mojej książki pt. " Przewodnik ". Jest to książka opisująca cały świat. Na pewno wam się spodoba. Dla dzieci z klas I-III i klas IV - VI bilety za darmo. Odbędzie się to w Centrum Kultury o godz. 11:30 w środę. Serdecznie zapraszam, będziecie mile widziani.
Małgorzata Czermińska
15 2 15