Rozpoznaj cechy kręgowców lądowych i wpisz ich numery do odpowiednich kratek. Uwaga ! Niektóre cechy mogą się powtórzyć.

1.sucha skóra pokryta łuskami lub tarczkami
2.skóra poryta piórami
3.skóra pokryta włosami
4.zwierzęta zmiennocieplne
5.zwierzęta stałocieplne
6.zwierzęta żyworodne
7.zwierzęta jajorodne

Gady mają na te liczby 3 miejsca Ptaki mają na te liczby 3 miejsca Ssaki mają na te liczby 3 miejsca

hELP DZIęKI

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T11:18:50+02:00
Ssaki
3, 5, 6,
ptaki
2, 4,
gady
1,

Myślę zw pomogłam :)
1 1 1
2010-04-08T11:23:06+02:00
Gady:
1.sucha skóra pokryta łuskami lub tarczkami
5.zwierzęta stałocieplne
7.zwierzęta jajorodne
ptaki:
2.skóra poryta piórami
4.zwierzęta zmiennocieplne
7.zwierzęta jajorodne
ssaki:
6.zwierzęta żyworodne
3.skóra pokryta włosami
4.zwierzęta zmiennocieplne
2 3 2
2010-04-08T11:28:38+02:00
Gady: zwierzęta jajorodne, sucha skura pokryta łuskami lub tarczkami, zwierzęta stałocieplne
ptaki: skóra pokryta piórami, zwierzęta zmiennocieplne, zwierzęta jajorodne
ssaki: zwierzęta stałocieplne, skóra pokryta włosami, zwierzęta żyworodne
1 1 1