Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T11:28:58+02:00
Rzeczy które potrzebujesz:
* surowe jajka,
* igła,
* miseczka.


Używając ostrej igły zrób z obu stron jajka otwory - jeden maleńki a drugi nieco większy.
krok 2

Poruszaj igłą dookoła w środku jajka, aby się upewnić, że błonka żółtka została przekłuta.
krok 3
Wydmuszki wielkanocne Wydmuszki wielkanocne

Teraz, trzymając jajko nad miseczką mocno dmuchaj w mniejszą dziurkę. Białko wraz z żółtkiem zostanie wydmuchane większą dziurką do miseczki.
krok 4

Po wydmuchaniu zawartości jajka przepłucz skorupkę wodą w celu usunięcia resztek żółtka i białka. Wlać wodę do środka skorupki możesz za pomocą
cienkiej rurki lub strzykawki. Wylej ją ze środka w ten sam sposób co białko i żółtko - wydmuchaj. Upewnij się, że skorupka została dokładnie wypłukana, ponieważ resztki jajka mogłyby się zaśmierdzieć
2010-04-08T11:31:11+02:00
Pisanki:
Bierzemy jajko i je gotujemy na twardo. Gdy będzie gotowe można je pomalować farbami lub kupić specjalne folijki. Najpierw założyć folijkę na jajko i położyc na łyżce. Zanurzyc w wodzie i folijka przylepia się do jajka.