Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:30:04+01:00
Mit o Odyseuszu jest metaforą ludzkiego losu. Praktycznie całe nasze życie jest tułaczką. Może i nie powracamy do domu, ale ciągle czegoś dążymy i jest to trudne. Dążymy przede wszystkim do szczęścia, bo to ono jest w życiu najważniejsze. Jednak ta droga jest jak labirynt. Często wchodzimy w złą uliczkę, aby potem się wrócić. Takie jest całe nasze życie, ciągle do czegoś dążymy. Obyśmy znaleźli mapę do wskazanego punktu.
39 3 39
2009-11-02T22:18:20+01:00
Mit o Odyseuszu jest traktowany jako metafora ludzkiego losu, ponieważ całe nasze życie jest podróżą. Wędrówka Odyseusza nie zawsze była łatwa i przyjemna- tak jak życie, które nie składa się z samych przyjemności. Często na swej drodze napotykamy trudności, dopadają nas niepowodzenia i zwątpienia. Nie uniknął ich również Odyseusz. Jednak człowiek, tak jak mitologiczna postać również nie poddaje się i walczy, próbując czasem pokonać samego siebie. Własne słabości i porażki są drogowskazami, które uczą nas życia, doradzają jak postąpić.
37 4 37
2009-11-02T23:37:37+01:00
Mit o Odyseuszu jest traktowany jako metafora ludzkiego losu, ponieważ nasze życie jest wędrówką, którą rozpoczynamy w chwili urodzenia i kończymy w chwili śmierci. Podczas tej podróży napotykamy na swojej drodze różne przeciwności losu z którymi musimy się zmierzyć, by być szczęśliwym i odnaleźć właściwą drogę. Błędy uczą nas i motywują by więcej ich nie popełniać. Należy walczyć z własnymi słabościami i się nie poddawać.
27 4 27