Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T11:50:37+02:00
Cyberprzemoc jest do kitu
dobrze wie o tym nie tylko znawca litu.
Po co kogoś niszczyć, męczyć
Po co nękać no i dręczyć.
Kiedy można razem sobie
porozmawiać o pogodzie
Albo innych fajnych sprawach
i radością się napawać.
2010-04-08T11:51:14+02:00
Cyberprzemoc zła
tarararara
powiedz dziś jej stop
hophophop
2010-04-08T11:54:13+02:00
CYBERPRZEMOC Ci pomorze
zostać maszyną o każdej porze!
cyber ciuchy cyber koledzy bez pamięci
- czy takie zycie Cię kręci.?
Jeśli nie to się nie bij
tylko zgodnie z nimi zyj!
1 5 1