Napisz tekst reklamujący jakiś produkt wykorzystaj dowolny fragment wiersza mowa wiatru Mowa wiatru
Wiatr na gałązce mówi szelestem:
choć mnie nie widać,
ale jestem.

prosze o odpowiedź muszę to mieć na jutro a kompletnie nie wiem jak to zrobić daje naj

2

Odpowiedzi

2010-04-08T12:00:34+02:00
Masło Delma. Najlepsza do smarowania kanapek. Pyszna i zdrowa. Jestem ale mnie nie widać. Zasmakujesz mnie.
46 3 46
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T12:09:42+02:00
Wiatr na gałązce mówi szelestem:
Kupuj codziennie! W każdym sklepie blisko Twojego domu najlepsze i najświeższe warzywa i owoce firmy "Smak". Wspaniały kolor, soczysty smak. Idealne do sałatek, kanapek i przekąsek.
74 4 74