Odpowiedzi

2010-04-08T13:54:36+02:00
1.Które gazy atmosferyczne wykazują zmienną zawartość w powietrzu? Jest to para wodna i gazowe zanieczyszczenia powietrza(spaliny,wybuchy wulkanów,opary gnijących organizmów roślinnych i zwierzęcych,)
2. Wyjaśnij czym oddychamy atmosferą czy powietrzem?
Oddychamy powietrzem,gdyż powietrze zawiera niezbędne składniki,bez których byśmy się dusili.Natomiast powietrze jest mieszaniną gazów tworzących atmosferę ziemską.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:03:10+02:00
1.
- para wodna
- różne tlenki
- ozon
- związki organiczne, mikroorganizmy, zarodniki roślin
- związki mineralne, wchodzące w skład pyłów
Ich zawartość ulega zmianie zależnie od zanieczyszczenia środowiska, warunków atmosferycznych oraz położenia geograficznego.

2. Oddychamy powietrzem, jest to mieszanina gazów. Powietrze wchodzi w skład atmosfery.
3 3 3