Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T12:07:01+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MH2SO4=98u
mS=32u
98g H2SO4----100%
32g S-----------x%
x=32,6%

mH2SO3=82u
mS=32u
82g H2SO4----100%
32g S-----------x%
x=39%
2 5 2
2010-04-08T12:07:41+02:00
H2SO3 zawartość procentowa siarki- 39procent H2SO4 w przybliżeniu-32,65procent
1 5 1