''wizytówka polski''
a)przełomowe odkrycie:..................
b)tradycyjna potrawa:.......................
c)ciekawa książka (film):..............................
d)świetny zespół muzyczny:........................................

P.S.
proszę o ich wymienienie i dziękuje ;D

2

Odpowiedzi

2010-04-08T12:17:59+02:00
''wizytówka polski''
a)przełomowe odkrycie - wstrzymał Słońce, ruszył Ziemię
b)tradycyjna potrawa - rosół, żurek, barszcz czerwony
c)ciekawa książka (film) - "W pustyni i w puszczy"
d)świetny zespół muzyczny - bajm
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T12:21:51+02:00
A)-lampa naftowa b)-schabowy i bigos c)-Noce i dnie,Skarb,Miś jest wiele. d)Budka Suflera,Czerwone Gitary
5 2 5