Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T12:29:39+02:00
Ludzie spieszą się dlatego bo muszą zdążyc do pracy i na inne uroczystości. Wolny czas potrzebny jest im aby mogli odpocząc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T12:40:09+02:00
Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę z tego, dlaczego kanclerz Nowej Rzeszy A. Merkel wyznaczyła tak krótki czas kacykom państewek Unii na zakończenie przejściowego bezhołowia spowodowanego traktatem nicejskim. Do końca 2009 r. wszystkie kraiki mają przyjąć eurokonstytucję (dla niepoznaki zwaną traktatem reformującym) – taki rozkaz nadszedł w zeszłym roku z Berlina.

Niewielu też ludzi zdaje sobie sprawę z tego, dlaczego Hitlerowi tak spieszyło się w 1939r, że nie mógł czekać na wysiłki dyplomacji i piątej kolumny, ale musiał pilnie anektować kolejne państwo.
1 5 1