Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T12:35:23+02:00
Np.Co Pan jezus ustanowił podczas ostatniej wieczerzy;
-Eucharystię
-Kapłaństwo
-Przykazanie Miłości

Np. Śmierc pana jezusa: Golgota
Jakimi słowami jezus ustanowił przykazanie miłości: będziesz miłował Pana Boga swego całym sercem swoim,całą duszą swoją,całym swoim umysłem a bliźniego swego jak sienie samego


Mysle ze jest to dobrze
2010-04-08T12:36:34+02:00
Napewno co się wydarzyło w tych dniach.Np.:w Wielki czwartek odprawia się mszę a w piątek już nie w sobotę tak ale tylko na ezulekcji. Na wieczerzy w czwartek zostało ustanowione kapłaństwo i eucharystia.W piątek pojmanie Jezusa i ukrzyżowanie, zaś w sobotęJezus spoczywał już w grobie i obecnie my też Go adorujemy.

Mam nadzieję że pomogłem proszę naj..
2 4 2