Odpowiedzi

2010-04-08T12:36:54+02:00
Podróżnych w dom przyjąć - gdyby podróżny zapukał do twoich drzwi otwórz je i przyjmij wędrowca na spoczynek.

Strapionych pocieszać - pocieszaj każdego, kto jest smutny, nie potrafi sobie sam pomóc.
60 4 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T12:38:24+02:00
Uczynek miłosierdzia względem ciała:głodnych nakarmić to znaczy:gdy jest jakaś osoba która jest głodna to należy ją nakarmić.

uczynek miłosierdzia względem duszy:Modlic się za żywych i umarłych to znaczy:że mamy modlic sie za wszystkich nie wazne czy sa wsrod nas czy sa po drugiej stronie.

to musi być dobrze bo ja to pisałam z zeszytu bo ja tez to miałam.w tamtym roku..:D
76 3 76