Odpowiedzi

2009-11-02T20:32:49+01:00
Podział na klasy wynika z tego, jakie kto ma zarobki i jaki ma majątek. Od zasobności portfela i tego, co się posiada zależy, do jakiej klasy człowiek się zalicza.
Członków klas można także rozdzielić patrząc na wykształcenie - najwięcej osób w wyższym wykształceniem generuje klasa wyższa, najmniej klasa niższa.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:33:22+01:00
MOWILISMY COS TYDZIEN TEMU ZE JAKBY WSZYSCY MILI TO SAMO WYKRZTALCENIE TO BYLBO WIELKI HAOS I ZE BYLOBYTO NIESPRAWIEDLIWE
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T21:14:59+01:00
W społeczeństwie klasa wyższa, średnia i niższa,to juz za czasów arystokratycznych pochodzenie doszlo do podzkalu .Klasa wyższa proletariat to ludzie arystokraci, ,ludzie żądzacy. Do klasy średniej należą przede wszystkim osoby o wyższym wykształceniu ,społeczeństwa, oraz o wyższych kompetencjach kulturowych niż klasa robotnicza (niższa).A klasa niższa burżuazję to ludzie ubodzy,zwylki robotnicy.
1 1 1