Odpowiedzi

2009-11-02T20:32:37+01:00
Punkt procentowy [skrot- p.p.] - różnica między dwiema wartościami jednej wielkości podanymi w procentach.

Na przykład wzrost jakiejś wielkości z 20% do 30% jest równy 10 punktom procentowym.

14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:34:37+01:00
Np. 36%-24%=12%
Gdy wielkośĆ wyrażona w procentach zwiększyła się lub zmniejszyła to używamy termina punkt procentowy. Możemy więc powiedziec, że np. poparcie między majem a wrześniem o 12 punktów procentowych.

Tak dyktowała pani więc chyba dobrze ; D
10 3 10