Odpowiedzi

2010-04-08T12:59:37+02:00
Napisz charakterystykę tego miasta,jego cechy napisz też chociaż 2 wady mniej szczególne dla ludzi np.jest tu dużo dzieci bawiących się przed domem.Nie można nie dać żadnej wady bo będzie to sztuczne.
1 3 1
2010-04-08T13:00:10+02:00
Krępa Kościelna
8.04.2010r.
Drogi Przybyszu!
Drogi Nieznajomy Zapraszam Ciebie do odwiedzenia mojej okolicy,ponieważ jest tu klimat bez zanieczyszczeń.Mamy w okolicy dużo Pomników Przyrody.Jest też rzeka,która nosi nazwę Krępianka.Jak przeczytasz dokładną historię Krępy to się przekonasz,że warto jest tu przyjechać.


Krępa Kościelna – wieś w Polsce położona w województwie mazowieckim, w powiecie lipskim, w gminie Lipsko.

W latach 1930-1954 siedziba gminy Krępa Kościelna. W latach 1975-1998 miejscowość administracyjnie należała do województwa radomskiego.

W latach 60. i 70. XX wieku w miejscowości znajdowała się kaplica domowa Kościoła Starokatolickiego Mariawitów w domu Kazimierza i Anieli Grodzickich. Kaplica była pozostałością po parafii mariawickiej w Prędocinie. Jednak po ich śmierci ich siostrzeniec, katolik, który odziedziczył posesję, nie wyraził zgody na utrzymanie w budynku kaplicy mariawickiej.

Mam jeszcze zdjęcia.Oto one


Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do zwiedzania.

Angelika

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T13:06:18+02:00
Sierpc jest miastem,które leży w województwie mazowieckim.Położone nad piękną rzeką Sierpienicą przy jej ujściu do Skrwy.W moim mieście znajduje się wiele zabytków i atrakcji turystycznych.Niewątpliwe wart obejrzenia jest barokowy kościół pw. świętych Wita, Modesta i Krescencji,jak również gotycki kościół pw. św. Ducha z końca XV w. Niezywykłe widoki Sierpca można podziwiac ze wzgórza na którym położony jest okazały zespół klasztorny.Sierpc otoczony jest rolniczymi gminami, charakteryzującymi się czystym środowiskiem.warto także wspomniec,że wiosną 2010 roku, w Sierpcu prowadzone były zdjęcia do filmu "Historia Roja, czyli w ziemi lepiej słychać" w reżyserii Jerzego Zalewskiego. Wykorzystano budynek dworca kolejowego, tereny ulic starego miasta oraz plenery w sierpeckim skansenie.Zdecydowanie jest wiecej atrakcji w Sierpcu dlatego też szczerze zachęcam do odwiedzenia tego miasta.
4 4 4