Hej. Mam takie pytanie `inne` ;p
Moja mama ma 170cm, a tata 176 cm. Moi dziadkowie są wysocy, stryjek też.Natomiast babcie nie. Mam 13 lat <niecałe> i tylko 163-164 cm wzrostu. Urosnę jeszcze? Bardzo zależy mi na tej odpowiedzi, bo nie wiem czy kontynuować moją przygodę z siatkówką. Tam trzeba być wysoką... Znacie jakieś siatkarki, które nie były w moim wieku wysokie? Jak coś to odpowiadać na prywatne wiadomości. Z góry THX ;)

3

Odpowiedzi

2010-04-08T12:58:48+02:00
Chyba tak, czytałam że człowiek rośnie mniej więcej do 21 roku życia:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T12:59:35+02:00
Siatkarki z Bielsko-Białej są dość niskie.
Jeżeli dobrze grasz w siatkówkę to nie rezygnuj tylko przez to, że uważasz że jesteś niska. Uwierz w siebie! Masz dopiero 13 lat więc przed tobą długa droga i jeszcze napewno urośniesz. Bez obaw;)
2010-04-08T13:04:03+02:00
Spokojnie masz dopiero 13 lat .