Podstawą graniastosłupa prostego jest trójkąt prostokątny równoramienny o przyprostokątnej równej 3,6cm.
Oblicz jego objętość , wiedząc ze wysokość graniastosłupa jest o 1,4cm dłuższa od przyprostokątnej podstawy.
Proszę o dobre rozwiązanie;D

2

Odpowiedzi

2010-04-08T13:14:26+02:00
Dane:
3,6cm - podstawa
3,6+1,4=5cm wysokość

½*a*h=½*3,6*5=18,0cm²=18cm²

Pole tego trójkąta wynosi 18cm².
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T13:16:26+02:00
Pp=3,6*3,6=12,96cm²
3,6+1,4=5cm
V=12,96*5=64,8cm³
1 5 1