Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T13:33:24+02:00
Wczoraj rano szłam do szkoły. Była wspaniała pogoda. Gdy do niej weszłam jakiś mały chłopczyk się przewrócił. Zaczął głośno płakać. Wszyscy jego koledzy uciekli, ponieważ to oni byli sprawcami tego przykrego zdarzenia... Bez zastanowienia rzuciłam plecak i poszłam pomóc chłopczykowi. Podniosłam go i postawiłam na nogi. Mały przestał płakać. Zaczął się śmiać. Powiedział : " Dziękuję" i pobiegł do swoich przyjaciół. Był zadowolony. Jego nauczycielce się to bardzo podobało. Powiedziała, że dobra ze mnie koleżanka ;).
21 4 21
2010-04-08T13:38:24+02:00
Pewnego dnia, gdy szłam do koleżanki zauwazyłam psa, który się do mnie przyczepił. Chodź go wyganiałam i tak szedł za mną. Byłam zła. Koło domu koleżanki zobaczyłam jakąś panią, która szuka psa. Spytałam sięjej jak nazywał się pies, jak wyglądał i wtedy doszłam do wniosku, że go widziałam. Pożegnałam się z panią i zamiast pójś do kumpeli poszłam poszuka tego psa. Długo nie szłam gdy zauważyłam burka miał tak naimię. Wziełam go i szybko poleciałam w stronę tej pani z myślą, że ją tam spotkam. Nie myliłam się kobieta jeszcze tam stała i wołała Burka. Pies gdy to usłyszał wyskoczył mi z rąk i pobiegł do swej właścicielki. Byłam uradowana tak jak ta kobieta. Ostani raz poZegnałam się z panią i psem, i poszłam do koleżanki.
Teraz zawsze odwiedzam panią Sabinę, Burka oraz moją kolezankę.
66 4 66