A)Jedna z przekątnych rombu ma 10cm,a druga przekątna jest 4 razy dłuższa.Oblicz pole tego rombu.
b)Jedna z przekątnych rombu ma 10cm,a druga przekątna jest o 4cm dłuższa.Oblicz pole tego rombu.
c)Pole rombu wynosi 6cm kwadratowych,a jedna z jego przekątnych ma 6cm.Jaką długość ma druga przekątna?

2

Odpowiedzi

2010-04-08T13:45:06+02:00
1
p=½×d1×d2
p=½×10×40
p=200cm₂
2
p=½×d1×d2
p=½×10×14
p=70cm₂
3
p=½×d1×d2
6=½×6×d2
d2=2cm

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T13:58:00+02:00
Rozwiązanie z rysunkiem w załączniku....
1 5 1