Odpowiedzi

2010-04-08T13:42:09+02:00
Napisz z czego jest zrobiony papier .jakie są jego wady i zalety.napisz do czego służy.Możesz też opisac co ty robisz z papierem toaletowym!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T14:01:17+02:00
Napisz tej swojej pani, ze papier sluzy do podtarcia tylka po s.
I w ogole to zart z twojej strony, a?
A jesli jednak pani od polskiego jest stuknieta i chce wypracowanie, to prosze:

Podstawowym i glownym zastosowaniem papieru toaletowego jest oczyszczenie zewnetrznych narzadow wydalniczych po wykonaniu czynnosci defekacyjnych lub oddaniu moczu. Mozna jednak wskazac wiele innych obszarow, w ktorych przedmiot ten mozebyc uzyteczny. Dzieki doskonalym wlasciwosciom higroskopijnym papier toaletowy moze byc uzyty do owinieta stop w wypadku przemokniecia obuwia. Papier absorbuje wilgoc, stanowi tez doskonala ochrone termiczna. W przypadku, gdy obuwie zostalo przemoczone gruntownie, zaleca sie kilkukrotna zmiane owijan papierem toaletowym w celu podniesienia skutecznosci operacji. Innym szeroko rozpowszechnionym celem, w ktorym uzywany jest papier toaletowy jest zapalenia kuchenki gaowej w przypadku, gdy w mieszkaniu chwilowo brak zrodel ognia, takich jak zapalki, czy zapalniczka. Skrawek papieru nalezy wtedy zwinac w rodzaj tutki, zapalic ostroznie nad plomieniem piecyka gazowego w lazience i, zachowujac wszelkie srodki ostroznosci, by nie zaproszyc ognia, przniesc do kuchni. Nalezy pamietac o kolejnosci czynnosci: najpierw przynosimy plonacy kawalek papieru, a dopiero potem odkrecamy zawor gazowy kuchenki.
W warunkach polowych papier toaletowy, ze wzgledu na swoja gramature, jest doskonalym materialem dla rozpalenia ogniska. Wstege papieru nalezy porwac naniewielkie kawalki, lekko zgniesc, by przybral forme kulki i ulozyc w miejscu, gdzie ma byc rozpalony ogien. Dopiero na tak przygotowanej warstwie papieru uklada sie reszte materialow przeznaczonych na ognisko. Z innych zastosowan nalezy z pewnoscia wymienic uzycie papieru toaletowego do wytarcia rak z roznego rodzaju tluszczow, smarow, klejow, nafty i tym pdobnych substancji, ktore nie rozpuszczaja sie w wodzie.
...
itd mozna w niewskonczonosc :)
1 5 1