Odpowiedzi

2010-04-08T13:45:38+02:00
Pełen alejek pokrytych świeżymi płatkami kwiatków i liści o różnorakich kolorach, mieniący się w kolorach tęczy i tańczący w promieniach słonecznych. Wspólnie śpiewając z wiatrem unosiłby mnie wprost do góry, do nieba.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:24:25+02:00
Ten ogród który mnie zachwycił jest naprawde niesamowity!
W koło jest mnóstwo krzewów i pięknych pąków róż..
Na wysokich zielonych drzewach świergotają cudowne małe ptaszki.Najlepsze jest to,że w samym centrum ogrodu znajduje się cudowna wielka fontanna w kształcie aniołka...:) Słońce ogrzewa moją twarz,a ciepły wiaterek rozwiewa moje włosy.Zachwycają mnie także piękne tulipany,oraz rozsiewające piękną woń żonkile...:):)


Myśle ze pomogłam....Czekam na naajjj...!..:):):):):):D:D
16 4 16