Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T21:48:16+02:00
H cis d e fis g a h - naturalna
h cis d e fis g ais h - harmoniczna
14 3 14
2010-04-09T21:50:20+02:00
Gama eolska- h,cis,d,e,fis,g,a,h
gama harmoniczna- h,cis,d,e,fis,g,ais,h
gama dorycka-h,cis,d,e,fis,gis,ais,h
gama melodyczna- w górę h,cis,d,e,fis,gis,ais,h
w dół h,a,g,fis,e,d,cis,h
39 4 39
2010-04-09T21:54:26+02:00
Dźwięki h, cis, d, e, fis, g, a.

to będą raczej te
11 2 11