Odpowiedzi

2010-04-08T14:06:14+02:00
Rośliny w czasie pory deszczowej rozwijają się i pobierają bardzo dużo wody, a w czasie pory deszczowej drzewa zrzucają liście, dzięki czemu nie wydalają z siebie dużo wody. I zachowują ją do pory deszczowej.

Zwierzęta na sawannie w czasie pory deszczowej żywią się jej bogata roślinnością .Na czas pory suchej wyruszają na długie wędrówki w stronę równika, gdzie występują deszcze zenitalne.:)
Liczę na naj...:D
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:07:44+02:00
To ja!
Każdy z gatunków zwierząt wybiera sobie określony rodzaj pokarmu, dlatego konkuręcja między nimi jest słaba. Przystosowane są one kolorem sierści. Rośliny mają grubą korę oraz ich korony drzew(liście) dają cień korzeniom.

Liczę na naj:********* pozmieniaj jakieś słowa(bo babka się skapnie, że ja mam ORYGINAŁ XDDDDDDDPPPPP) hehe pozdr.:*
12 2 12