Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:11:27+02:00
~Jak się nazywa?
~Co robi aktualnie na osiedlu?
~Czy ma jakieś nowe plany w zanadrzu?
~Czy podoba się panu swoja praca?
~Od ilu lat działa pan już jako "Radny Osiedla"
~Co już zrobił na osiedlu podczas swojej kadencji?
~Ile jeszcze lat będzie pełnił zawód?
~Największe plany inwestycyjne?
~Najważniejsze osiągnięcia?
Cz stara się pan o jakieś dotacje z unii Europejskiej?
-dlaczego nic pan nie robi w sprawie bezpańskich psów,
-dlaczego na placu zabaw nie ma więcej ławeczek,urządzeń zabawy dla dzieci,
-dlaczego osiedlowy bar nie zostanie zamknięty,
-dlaczego jest mało kontenerów do segregowania śmieci,
-czy na klatkach schodowych będzie bezpiecznie,
-czy na naszym osiedlu będzie wieczorem jasno,chodzi o więcej latarni,
-kiedy będzie jakieś zebranie osiedlowe,
-jak pan widzi załatwienie sprawy psich odchodów,
-czy będzie wybudowane nowe boisko do gry w piłkę rożnego rodzaju
-kiedy w okolicy osiedla zostanie zrobiony większy parking,
-czy będzie zlikwidowany przy osiedlowy skup złomu,
-czy zamierza pan zorganizowac ekologiczny piknik osiedlowy,
-może namówi pan mieszkańców do większego dbania o podwórko dookoła nas (chodzi o porozrzucane wszędzie śmieci),
LICZĘ NA NAJ!!!
i zapraszam do rozwiązania mojego zadania:): http://zadane.pl/zadanie/789067
1 4 1
2010-04-08T14:13:05+02:00
-dlaczego nic pan nie robi w sprawie bezpańskich psów,
-dlaczego na placu zabaw nie ma więcej ławeczek,urządzeń zabawy dla dzieci,
-dlaczego osiedlowy bar nie zostanie zamknięty,
-dlaczego jest mało kontenerów do segregowania śmieci,
-czy na klatkach schodowych będzie bezpiecznie,
-czy na naszym osiedlu będzie wieczorem jasno,chodzi o więcej latarni,
-kiedy będzie jakieś zebranie osiedlowe,
-jak pan widzi załatwienie sprawy psich odchodów,
-czy będzie wybudowane nowe boisko do gry w piłkę rożnego rodzaju
-kiedy w okolicy osiedla zostanie zrobiony większy parking,
-czy będzie zlikwidowany przy osiedlowy skup złomu,
-czy zamierza pan zorganizowac ekologiczny piknik osiedlowy,
-może namówi pan mieszkańców do większego dbania o podwórko dookoła nas (chodzi o porozrzucane wszędzie śmieci),
3 2 3