Chrystus cierpiał za nas byśmy mogli zawsze być____________________________________boga.
jezu nadał nowy sens__________________________________i cierpieniu które mogą karzdego upodobnić się do niego samego
łaska tego sakra mętowi uzdalnia chorego od łączenia jego cierpienia z Chrystusa dzięki czemu chory ma chrześcijaństwo w ______________________ciele Chrystusa

3

Odpowiedzi

2010-04-08T14:07:52+02:00
Odpowiedzi:
-blisko
-życiu
-swoim

Liczę na naj
8 2 8
2010-04-08T14:28:49+02:00
-blisko
-życiu
-swoim
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:35:19+02:00
Chrystus cierpiał za nas byśmy mogli zawsze być BLIŻEJ boga.
jezu nadał nowy sens ŻYCIU i cierpieniu które mogą karzdego upodobnić się do niego samego
łaska tego sakra mętowi uzdalnia chorego od łączenia jego cierpienia z Chrystusa dzięki czemu chory ma chrześcijaństwo w SWOIM ciele Chrystusa
2 3 2