Odpowiedzi

2010-04-08T14:09:24+02:00
Krajobraz jest to określenie widoku
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:10:10+02:00
Krajobraz jest to ukształtowanie ziemi poprzez ruchy wewnętrzne i zewnętrzne ziemi.
16 3 16
2010-04-08T14:19:54+02:00
Krajobraz -określona cześć powieszania ziemi ze wszystkimi elementami przyrody, może podzielić go na trzy grypy
1.naturalny-charakteryzuje się brakiem wpływów człowieka
2.przeobrażony- krajobraz z w mniejszy lub większym stopniu zmieniony przez człowieka
3.zdegradowany- krajobraz który uległ zniszczeniu w skutek działalności człowieka
14 4 14