Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:45:16+01:00
2009-11-02T20:46:26+01:00
W programach tj. Microsoft SharePoint Disaigner, Webmajster, Pajączek, Microsoft FrontPage . Koledzy Cię robią w bambuko:D
2009-11-02T20:58:32+01:00
Można tworzyć je w notatniku, ale możesz to zrobić w jakimś programie... dobrym programem jest NVU prosty w obsłudze... jeśli wpiszesz w google programy do tworzenia stron WWW powinno wyświetlić dużo programów...