Odpowiedzi

2010-04-08T14:19:10+02:00
Bić,niewybaczyć,złość,ninawieść,
119 4 119
2010-04-08T14:19:15+02:00
Oszukiwać-klamac,lgac,
krzyczec-wrzeszczec,wolac
85 4 85
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:21:17+02:00
Oszukiwać - kłamać, łgać, mówić nieprawdę, wprowadzać w błąd, bujać, kantować, kiwać, wpuszczać w maliny, robić w balona, robić konia, robić wodę z mózgu, szachrować, mieszać, zwodzić, motać, wymyślać
krzyczeć - drzeć się, wyć, wrzeszczeć, wołać, wydzierać się, wykrzykiwać, wywrzaskiwać
86 4 86
dzieki bardzo ładnie napisałeś
Komentarz został usunięty
dzieki
dz